Cennik usług księgowych
Nawigacja:
Cena abonamentu obejmuje zaksięgowanie określonej ilości dokumentów.
Wpływ na cenę ma rodzaj prowadzonej ewidencji oraz średnia ilość dokumentów
w miesiącu. Podane niżej ceny są cenami netto.
Księgi rachunkowe (pełna księgowość)
- prowadzenie ksiąg zgodnie ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont
- wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
- bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy
- prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji
- sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
- współpraca z audytorem Spółki oraz z Urzędami Skarbowymi
- reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
- przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego
możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta
Istnieje możliwość połowy abonamentu jeśli ilość faktur średniomiesięcznie nie przekracza 10 szt.
- Miesięczne sporządzanie sprawozdań finansowych
- Rozliczenia podatkowe w zakresie podatku dochodowego PIT/CIT oraz podatku VAT
- Cena dotyczy do 30 dokumentów średnio miesięcznie.
- Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- Ewidencja środków trwałych,
- Uzgadnianie sald należności i zobowiązań
- Dopłata za każde kolejne 10 dokumentów (powyżej 30)
- Konsultacje księgowe i podatkowe
- Przygotowanie indywidualnego planu kont,
- Tworzenie i aktualizacja polityki rachunkowości,
- Tworzenie budżetu.
- Reprezentacja klientów podczas kontroli urzędowych
Podatkowe księgi przychodów i rozchodów (kpir)
- bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
- prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
- reprezentowanie w Urzędach Skarbowych
- KPIR do 25 dokumentów średnio-miesięcznie,
- Ewidencja przychodów i kosztów,
- Ewidencja środków trwałych,
- Rozliczenia podatkowe w zakresie podatku dochodowego PIT oraz podatku VAT,
- Składanie deklaracji drogą elektroniczną,
- Rozliczenia z ZUS
- Kontakt z organami podatkowymi oraz ZUS w razie konieczności.
- KPIR - dopłata za każde kolejne 10 dokumentów (powyżej 25)
Kadry i płace
Cena za cały abonament (stawka za 1 pracownika)
- sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS
- ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek do ZUS
- sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT-8B)
- przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników
- ewidencja urlopów
reprezentowanie w US i ZUS
Obsługa kadrowa w rozumieniu
- prowadzenie kompletnych akt osobowych pracowników,
- przygotowanie dokumentów nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, aneksów do umów,
- planowanie kalendarza pracowniczego: urlopy wypoczynkowe, macierzyńskie, zwolnienia chorobowe,
- dokumentacja dot. przebiegu zatrudnienia,
- prowadzenie rejestru i monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
- przygotowanie kompleksowej dokumentacji pracowników,
- analiza sytuacji firmy oraz wykonanie regulaminów: pracy, BHP, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- przygotowanie siatki wynagrodzeń,
- sporządzenie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
Obsługa płacowa w rozumieniu
- przygotowanie listy płac: z umów o pracę i umów cywilnoprawnych dla różnych systemów wynagrodzeń,
- miesięczne deklaracje rozliczeniowe oraz imienne raporty do ZUS,
- wykonanie całorocznego i miesięcznego obliczenia podatku (PIT-11, PIT-4R),
- naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop,
- przygotowanie świadectw pracy,
- druki ZUS RMUA,
prowadzenie wymaganej sprawozdawczości dla Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego oraz PFRON
Profesjonalnie prowadzony, doświadczony dział kadr i płac to duża dogodność zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Oprócz naliczania wynagrodzeń i sporządzania deklaracji do ZUS wyręczymy Państwa we wszelkich obowiązkach związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.
Oferujemy:
- Sporządzanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników;
- Przesyłanie deklaracji do ZUS elektronicznie przy pomocy podpisu kwalifikowanego;
- Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem;
- Prowadzenie akt osobowych;
- Przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych;
- Obsługa umów zleceń, o dzieło i umów akordowych;
- Rejestrację przedsiębiorstwa i jego pracowników w Urzędzie Skarbowym i ZUS;
- Przygotowanie instrukcji płacowych dotyczących wynagrodzeń netto, ubezpieczenia społecznego i podatku dochodowego;
- Dokonywanie stosownych przelewów w imieniu Klienta na podstawie udzielonego upoważnienia;
- Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych pracowników;
- Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych przedsiębiorstwa;
- Sporządzanie sprawozdań do celów księgowych i zarządczych;
- Przeglądy typu compliance;
- Pomoc w trakcie audytów;
- Kierowanie pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami prawa pracy;
- Sporządzanie raportów statystycznych wymaganych przepisami prawa pracy;
Reprezentowanie przedsiębiorstwa, w tym pomoc podczas kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, ZUS czy Urzędu Skarbowego;
- Sporządzanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych (stawka za 1 pracownika)
- Prowadzenie dokumentacji płacowej – obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac (stawka za 1 pracownika)
- Wyliczanie składek ZUS i sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS
- Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od umów o pracę, zleceń, czy dzieło (stawka za 1 pracownika)
- Sporządzanie deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, IFT-1R (stawka za 1 pracownika)
- Zaświadczenie o zarobkach pracownika
- Zaświadczenie o zarobkach pracownika
Usługi dodatkowe
- Korekty faktur, deklaracji, sprawozdań zawinione przez zleceniodawcę (za 1 szt.)
- Zamknięcie roku (sprawozdanie finansowe, roczne rozliczenie podatkowe)
- Sprawozdania GUS/urząd Marszałkowski/INTRASTAT/ inne
- Pomoc w wyprowadzaniu zaległości księgowych i podatkowych
- Inne dofinansowania (np. zatrudnianie młodocianych)
- Wnioski kredytowe za 1 godz.
- Wysyłka deklaracji pocztą (polecony)
- Wykonanie ksero dodatkowego dokumentu
- Prowadzenie kasy, sporządzenie raportu kasowego
- Sporządzenie i wysyłanie wezwania do potwierdzenia sald (opłata za 1 dokument)
- Opłata sankcyjna za przechowywanie dokumentów księgowych przez Biuro po upływie terminów zobowiązujących do ich odbioru (opłata za rok)
- Przygotowanie rozliczenia delegacji krajowej przedsiębiorcy (diety)
- Przygotowanie rozliczenia delegacji zagranicznej przedsiębiorcy (diety)
- Ponowne otwarcie zamkniętego miesiąca (z winy klienta tj. z powodu niedostarczenia kompletu dokumentów)
- Archiwizacja po wygaśnięciu umowy
- Inne sprawozdania/konsultacje/usługi
Rozpoczęcie działalności
Wizja załatwiania zawiłych formalności często podcina skrzydła przyszłemu przedsiębiorcy i powoduje rezygnację z wcielenia planów w życie. Naszą misją jest umożliwienie Państwu skupienia się na tym co najważniejsze, czyli na pomysłach i rozwoju. Oferujemy kompleksowe doradztwo w kwestiach prawnych i organizacyjnych, jak również przeprowadzamy wszelkie czynności związane z przygotowaniem koniecznej dokumentacji i przekazaniem jej odpowiednim instytucjom.
Oferujemy:
- Zakładanie różnych rodzajów spółek funkcjonujących na rynku, m.in.: spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, oddziału, spółki akcyjnej, spółki komandytowej;
- Sporządzenie dokumentacji i zgłoszenie wniosków we właściwych urzędach;
- Opracowanie umowy spółki zgodnie z przepisami prawa krajowego;
- Zapewnienie pełnomocnika reprezentującego udziałowców/akcjonariuszy przed miejscowymi urzędami na mocy udzielonego pełnomocnictwa;
- Zorganizowanie obsługi notarialnej, prawnej i tłumaczeniowej, potrzebnej do przeprowadzenia transakcji;
- Zapewnienie tymczasowego adresu siedziby zgodnie z wymogami prawa miejscowego;
- Otwarcie rachunków bankowych;
Zainteresowanym szybkim rozpoczęciem działalności oferujemy gotowe do natychmiastowego działania, w pełni zarejestrowane spółki shelf companies
Zarządzanie płatnościami
Często okazuje się, że mimo zysku widniejącego w księgach konto firmy świeci pustkami. Z problemem nieterminowych płatności najlepiej mierzyć się nie czekając na kryzys. Nasi pracownicy zatroszczą się o Państwa płynność finansową na bieżąco analizując stan płatności przychodzących i wychodzących, przygotowując przelewy oraz wyjaśniając z Państwa kontrahentami ewentualne kwestie sporne. Nadzorujemy również procesy windykacji należności.
Oferujemy:
- Doradztwo w zabezpieczaniu transakcji;
- Ocenę zdolności płatniczej partnerów handlowych na podstawie dokumentacji finansowej;
- Monitoring należności i zobowiązań;
- Świadczenie usług windykacji polubownej;
- Reprezentację spraw Klienta na etapie sądowym;
- Wspieranie egzekucji;
- Rozwiązywanie problemów prawnych;
- Zarządzanie relacjami bankowymi;
- Zarządzanie środkami pieniężnymi i płatnościami;
- Generowanie przelewów bankowych;
- Generowanie ponagleń do zapłaty;
- Generowanie not odsetkowych;
- Generowanie potwierdzeń sald;
Część usług świadczona jest przez pracowników firmy Meritoros, a część we współpracy z naszymi partnerami zajmującymi się obsługą prawną;
Adres siedziby
Czasem działalność, którą prowadzą nasi klienci nie wymaga posiadania pomieszczeń biurowych. Jednak każda firma musi mieć swój adres. Nie musicie Państwo w tym celu wynajmować kosztownych lokali. W ramach naszych usług udostępniamy Państwu adres, którym mogą się Państwo posługiwać dla celów prawnych i korespondencyjnych.
Oferujemy:
- Adres siedziby spółki;
- Wynajęcie powierzchni biurowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
- Przesyłanie korespondencji;
- Oznakowanie zewnętrzne;
- Udostępnienie linii telefonicznej/faksowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
- Wynajem sal konferencyjnych na spotkania biznesowe;
Pełna obsługa spotkań biznesowych;
Sekretariat korporacyjny
treść do zmiany (a ten podtytuł do usunięcia)
Usługi sekretariatu korporacyjnego to wsparcie dla naszych klientów w podstawowych obowiązkach spoczywających na kadrze zarządzającej, związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w formie spółek prawa handlowego. Niedopatrzenia przy wypełnianiu obowiązków dokumentacyjnych i formalnych mogą narazić przedsiębiorców na ryzyko kar finansowych. Pomagamy Państwu temu zapobiec.
Oferujemy:
- Organizację zwyczajnych rocznych zgromadzeń wspólników (annual general meetings);
- Organizację nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników;
- Przygotowywanie i składanie rocznych sprawozdań finansowych;
- Prowadzenie dokumentacji spółki (Maintenance of Records);
- Prowadzenie ksiąg udziałów;
- Aktualizację rejestrów handlowych lub inną aktualizację danych;
- Sporządzanie i składanie uchwał zarządu oraz zgromadzenia wspólników;
- Aktualizację i zgłaszanie podstawowych zmian w umowie spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym;
- vPowoływanie i odwoływanie członków zarządu i rady nadzorczej;
- Doradztwo dla organów zarządzających spółkami w kwestiach prawnych;
Likwidacje
treść do zmiany (a ten podtytuł do usunięcia)
Proces likwidacji spółki z ograniczoną odpowiedzialnością to skomplikowana i długa operacja, trwająca zgodnie z polskim prawem minimum 6 miesięcy. Nasza firma bezpiecznie przeprowadzi Państwa przez ten proces. Dzięki naszemu nadzorowi i doradztwu likwidacja będzie maksymalnie efektywna.
Oferujemy:
- Poszukiwanie ewentualnego kupca na niechcianą spółkę;
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do otwarcia likwidacji;
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych niezbędnych w procesie likwidacji;
- Dopełnienie formalności w Rejestrze Sądowym oraz publikacja informacji o likwidacji;
- Zawiadomienie odpowiednich organów o wyrejestrowaniu spółki;
Przechowywanie dokumentacji spółki po zakończeniu procesu likwidacji przez okres przewidziany przepisami prawa