Cennik usług księgowych

Nawigacja:

Cena abonamentu obejmuje zaksięgowanie określonej ilości dokumentów.
Wpływ na cenę ma rodzaj prowadzonej ewidencji oraz średnia ilość dokumentów
w miesiącu. Podane niżej ceny są cenami netto.

Księgi rachunkowe (pełna księgowość)

  • prowadzenie ksiąg zgodnie ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont
  • wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy
  • prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji
  • sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • współpraca z audytorem Spółki oraz z Urzędami Skarbowymi
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
  • przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego

możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta

Istnieje możliwość połowy abonamentu jeśli ilość faktur średniomiesięcznie nie przekracza 10 szt.

Cena Netto
1000,00 zł
Cena NETTO
10,00 zł
Cena netto
100 zł / 1 godzina
Cena NETTO
70,00 zł / 1 godzina
cena do uzgodnienia

Podatkowe księgi przychodów i rozchodów (kpir)

243,90 zł
  • bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych
Istnieje możliwość połowy abonamenty, jeśli faktur w średniomiesięcznie jest poniżej 10szt.
Cena NETTO
243,90 zł
Cena NETTO
5,00 zł

Kadry i płace

100,00 zł

Cena za cały abonament (stawka za 1 pracownika)

  • sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS
  • ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek do ZUS
  • sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT-8B)
  • przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników
  • ewidencja urlopów

reprezentowanie w US i ZUS

Obsługa kadrowa w rozumieniu

  • prowadzenie kompletnych akt osobowych pracowników,
  • przygotowanie dokumentów nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, aneksów do umów,
  • planowanie kalendarza pracowniczego: urlopy wypoczynkowe, macierzyńskie, zwolnienia chorobowe,
  • dokumentacja dot. przebiegu zatrudnienia,
  • prowadzenie rejestru i monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • przygotowanie kompleksowej dokumentacji pracowników,
  • analiza sytuacji firmy oraz wykonanie regulaminów: pracy, BHP, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • przygotowanie siatki wynagrodzeń,
  • sporządzenie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),

Obsługa płacowa w rozumieniu

  • przygotowanie listy płac: z umów o pracę i umów cywilnoprawnych dla różnych systemów wynagrodzeń,
  • miesięczne deklaracje rozliczeniowe oraz imienne raporty do ZUS,
  • wykonanie całorocznego i miesięcznego obliczenia podatku (PIT-11, PIT-4R),
  • naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop,
  • przygotowanie świadectw pracy,
  • druki ZUS RMUA,

prowadzenie wymaganej sprawozdawczości dla Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego oraz PFRON

Profesjonalnie prowadzony, doświadczony dział kadr i płac to duża dogodność zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Oprócz naliczania wynagrodzeń i sporządzania deklaracji do ZUS wyręczymy Państwa we wszelkich obowiązkach związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.

Oferujemy:

  • Sporządzanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników;
  • Przesyłanie deklaracji do ZUS elektronicznie przy pomocy podpisu kwalifikowanego;
  • Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem;
  • Prowadzenie akt osobowych;
  • Przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych;
  • Obsługa umów zleceń, o dzieło i umów akordowych;
  • Rejestrację przedsiębiorstwa i jego pracowników w Urzędzie Skarbowym i ZUS;
  • Przygotowanie instrukcji płacowych dotyczących wynagrodzeń netto, ubezpieczenia społecznego i podatku dochodowego;
  • Dokonywanie stosownych przelewów w imieniu Klienta na podstawie udzielonego upoważnienia;
  • Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych pracowników;
  • Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych przedsiębiorstwa;
  • Sporządzanie sprawozdań do celów księgowych i zarządczych;
  • Przeglądy typu compliance;
  • Pomoc w trakcie audytów;
  • Kierowanie pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami prawa pracy;
  • Sporządzanie raportów statystycznych wymaganych przepisami prawa pracy;

Reprezentowanie przedsiębiorstwa, w tym pomoc podczas kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, ZUS czy Urzędu Skarbowego;

Cena NETTO
40,00 zł
cena NETTO
40,00 zł
Cena NETTO
20,00 zł
Cena NETTO
20,00 zł
Cena
10,00 zł / szt.
Cena z abonementem
0,00 zł

Usługi dodatkowe

Cena NETTO
50,00 zł / szt.
cena NETTO
w zależności od prowadzonej ewidencji 300zł-800zł
Cena NETTO
90,00 zł / szt.
Cena z rabatem
70,00 zł / godz.
Cena NETTO
70,00 zł / szt.
Cena z rabatem
70,00 zł / godz.
Cena
10,00 zł / szt.
Cena
1,00 zł / szt.
Cena
100,00 zł / msc.
Cena
1,00 zł / szt.
Cena
800,00 zł
Cena
10,00 zł / szt.
Cena
30,00 zł / szt.
Cena
60,00 zł / szt.
Cena
30,00 zł miesięcznie za 1 segregator
Cena
wycena indywidualna

Rozpoczęcie działalności

Wizja załatwiania zawiłych formalności często podcina skrzydła przyszłemu przedsiębiorcy i powoduje rezygnację z wcielenia planów w życie. Naszą misją jest umożliwienie Państwu skupienia się na tym co najważniejsze, czyli na pomysłach i rozwoju. Oferujemy kompleksowe doradztwo w kwestiach prawnych i organizacyjnych, jak również przeprowadzamy wszelkie czynności związane z przygotowaniem koniecznej dokumentacji i przekazaniem jej odpowiednim instytucjom.

Oferujemy:

  • Zakładanie różnych rodzajów spółek funkcjonujących na rynku, m.in.: spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, oddziału, spółki akcyjnej, spółki komandytowej;
  • Sporządzenie dokumentacji i zgłoszenie wniosków we właściwych urzędach;
  • Opracowanie umowy spółki zgodnie z przepisami prawa krajowego;
  • Zapewnienie pełnomocnika reprezentującego udziałowców/akcjonariuszy przed miejscowymi urzędami na mocy udzielonego pełnomocnictwa;
  • Zorganizowanie obsługi notarialnej, prawnej i tłumaczeniowej, potrzebnej do przeprowadzenia transakcji;
  • Zapewnienie tymczasowego adresu siedziby zgodnie z wymogami prawa miejscowego;
  • Otwarcie rachunków bankowych;

Zainteresowanym szybkim rozpoczęciem działalności oferujemy gotowe do natychmiastowego działania, w pełni zarejestrowane spółki shelf companies

Zarządzanie płatnościami

Często okazuje się, że mimo zysku widniejącego w księgach konto firmy świeci pustkami. Z problemem nieterminowych płatności najlepiej mierzyć się nie czekając na kryzys. Nasi pracownicy zatroszczą się o Państwa płynność finansową na bieżąco analizując stan płatności przychodzących i wychodzących, przygotowując przelewy oraz wyjaśniając z Państwa kontrahentami ewentualne kwestie sporne. Nadzorujemy również procesy windykacji należności.

Oferujemy:

  • Doradztwo w zabezpieczaniu transakcji;
  • Ocenę zdolności płatniczej partnerów handlowych na podstawie dokumentacji finansowej;
  • Monitoring należności i zobowiązań;
  • Świadczenie usług windykacji polubownej;
  • Reprezentację spraw Klienta na etapie sądowym;
  • Wspieranie egzekucji;
  • Rozwiązywanie problemów prawnych;
  • Zarządzanie relacjami bankowymi;
  • Zarządzanie środkami pieniężnymi i płatnościami;
  • Generowanie przelewów bankowych;
  • Generowanie ponagleń do zapłaty;
  • Generowanie not odsetkowych;
  • Generowanie potwierdzeń sald;

Część usług świadczona jest przez pracowników firmy Meritoros, a część we współpracy z naszymi partnerami zajmującymi się obsługą prawną;

Adres siedziby

Czasem działalność, którą prowadzą nasi klienci nie wymaga posiadania pomieszczeń biurowych. Jednak każda firma musi mieć swój adres. Nie musicie Państwo w tym celu wynajmować kosztownych lokali. W ramach naszych usług udostępniamy Państwu adres, którym mogą się Państwo posługiwać dla celów prawnych i korespondencyjnych.

Oferujemy:

  • Adres siedziby spółki;
  • Wynajęcie powierzchni biurowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
  • Przesyłanie korespondencji;
  • Oznakowanie zewnętrzne;
  • Udostępnienie linii telefonicznej/faksowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
  • Wynajem sal konferencyjnych na spotkania biznesowe;

Pełna obsługa spotkań biznesowych;

Sekretariat korporacyjny

treść do zmiany (a ten podtytuł do usunięcia)

Usługi sekretariatu korporacyjnego to wsparcie dla naszych klientów w podstawowych obowiązkach spoczywających na kadrze zarządzającej, związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w formie spółek prawa handlowego. Niedopatrzenia przy wypełnianiu obowiązków dokumentacyjnych i formalnych mogą narazić przedsiębiorców na ryzyko kar finansowych. Pomagamy Państwu temu zapobiec.

Oferujemy:

  • Organizację zwyczajnych rocznych zgromadzeń wspólników (annual general meetings);
  • Organizację nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników;
  • Przygotowywanie i składanie rocznych sprawozdań finansowych;
  • Prowadzenie dokumentacji spółki (Maintenance of Records);
  • Prowadzenie ksiąg udziałów;
  • Aktualizację rejestrów handlowych lub inną aktualizację danych;
  • Sporządzanie i składanie uchwał zarządu oraz zgromadzenia wspólników;
  • Aktualizację i zgłaszanie podstawowych zmian w umowie spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym;
  • vPowoływanie i odwoływanie członków zarządu i rady nadzorczej;
  • Doradztwo dla organów zarządzających spółkami w kwestiach prawnych;

Likwidacje

treść do zmiany (a ten podtytuł do usunięcia)

Proces likwidacji spółki z ograniczoną odpowiedzialnością to skomplikowana i długa operacja, trwająca zgodnie z polskim prawem minimum 6 miesięcy. Nasza firma bezpiecznie przeprowadzi Państwa przez ten proces. Dzięki naszemu nadzorowi i doradztwu likwidacja będzie maksymalnie efektywna.

Oferujemy:

  • Poszukiwanie ewentualnego kupca na niechcianą spółkę;
  • Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do otwarcia likwidacji;
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych niezbędnych w procesie likwidacji;
  • Dopełnienie formalności w Rejestrze Sądowym oraz publikacja informacji o likwidacji;
  • Zawiadomienie odpowiednich organów o wyrejestrowaniu spółki;

Przechowywanie dokumentacji spółki po zakończeniu procesu likwidacji przez okres przewidziany przepisami prawa